Sabtu, 5 Mac 2011

KUCING UNTUK DIJUAL

Si Mata Bulat
RM700.00 sepasang
Pemburu Tupai
RM320.00 seekor

Sehati Sejiwa
RM700.00 sepasang

Si Gempal
RM330.00 seekor
Anak Musang
RM400.00 seekor

Si Kelabu
RM360.00 seekor

Si Jingga Garang
RM300.00 seekor

Si Lincah
RM600.00 sepasang

Comel
RM300.00 seekor


Mak Teh
Harga : RM450.00 seekor


Canglingkong
Harga RM650.00 sepasang

Kelabu asap
Harga RM 300.00 seekor



Putih Comel
Harga RM399.00 seekor @ 3 ekor RM999.00

Tun Teja
Harga RM650.00 sepasang

Pak Teh Lebat
Harga RM350.00

Jalak Lenteng
Harga RM430.00

Putih Hitam Handsome
Harga RM450.00

Tiga Rakan Karib
Harga RM800.00 tiga ekor




Cara-cara membuat tempahan:

1. Tempahan boleh dibuat melalui telefon atau emel.

2. Sila nyatakan nama kucing yang anda minati dan lokasi tempat tinggal anda.

3. Kucing yang dipesan akan dihantar oleh penghantar khas ke rumah anda.

4. Kucing akan dihantar setelah anda membuat pembayaran ke akaun saya.

5. Pihak kami akan mengganti kucing lain yang sama harga atau jenisnya jika kucing yang dihantar mati dalam perjalanan.

6.Namun kucing tidak akan diganti jika ia mati ketika berada dalam simpanan anda.

Jika anda berminat untuk memiliki kucing, sila hubungi:

015-8286300

asfanis4212@gmail.com

51 ulasan:

  1. Kepada penggemar-penggemar kucing, kini anda berpeluang memiilki koleksi kucing yang comel. Kami sentiasa bersedia menerima pesanan anda.Gambar kucing yang telah dijual akan dikeluarkan daripada blog ini.

    BalasPadam
  2. Jika anda seorang penggemar kucing, kami mempunyai banyak koleksi kucing yang comel untuk dijual kepada anda. Pilihlah kucing yang anda minati melalui blog ini.

    BalasPadam
  3. kalau yg sepasang tu,,nk beli sekor je bole?ke kene beli dua2?

    BalasPadam
  4. salam..kucing untuk dijual masih available lg x??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anda nak kucing untuk tangkap tikus ke atau nak buat main-main kucing tu. Jika kucing tangkap tikus saya ada banyak stok.Anak kucing,kucing belia,kucing tua, tok kucing semua ada.heh.. heh..

      Padam
  5. salam...tun teja dah jual ke belum,anak sy berminat.

    BalasPadam
  6. Harap maaf . Sekarang saya dah tak jual kucing lagi sebab tak ada orang yang sanggup hantar ke rumah pembeli. Posmen pula kata dia takut kucing tu mati. jADI anda bela saja kucing yang berkeliaran di tepi jalan atau ada di pasar. Di IPG Kolej Kota Bharu pun ada banyak kucing. Siapa nak boleh mari ambil percuma.

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam, betul ke dah tak jual kucing dah?? =(

      Padam
  7. kucing parsi yg bayi ade tak? yang baru lahir...

    BalasPadam
  8. nak ank kucing yang baru lahir...yang dah x menyusu ibu ad x??klu ada,boe harga dye?

    BalasPadam
  9. kucing tun teja berumur berapa

    BalasPadam
    Balasan
    1. kucing teja yang berwarna putih tu betina atau jantan

      Padam
  10. Siapa2 yg nak beli kucing boleh hubungi sy puan june..sy ad kucing pure persian yg yg sgt cntik n gebu..jika bminat blh lihat kitten dlu @ kami akn emel kan gmbr..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hai..boleh email ke ffarhanaibrahim@gmail.com. tq

      Padam
    2. Saya tak pandai email kak ada face book takk.ni no fon saya 0195668863

      Padam
    3. Sy dok shah alam.. klu sy nk tgok kucing puan blh x? Blh send alamat n no hp dkt emil sy.. vivi_nurfadila@yahoo.com
      Sy btol2 nk

      Padam
  11. Area kl,subang,shah alam leh dtg tgk kucing..
    Luar dri tu sy blh send gmbr kucing by emel..tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. cik tee june.. bole send gmbr kucing? nak tgk dulu..

      Padam
    2. Boleh email kt sy gmbr n price skali..

      Padam
    3. kak tee boleh email saya jugak minat nak bela untuk anak2..boleh email pada saya ye

      momsneedleartwork@gmail.com

      Padam
    4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    5. nk tengok pic kucing ngan harga boleh x...? nanti emelkan kat: yashafa1994@gmail.com

      Padam
    6. emelkn sy kitten yg masih available leh x? sy nk beli

      Padam
    7. bolh tk whatuppe kat saya ni Hp 01125360300 atau email kat renstefine7784@gmail.com

      Padam
  12. assalamualaikum... tun teja tu nak beli sekor je bole ke?? yg warna kelabu tu sy berkenan.. nk buat pengganti kucing sy yg dah mati.. yg tu betina atau jantan.. hope betina la..lokasi pulak kat mana?? kalo bole, nnti amek sendiri..

    BalasPadam
  13. Salam kak tee,

    saya berminat..nak sepasang...
    boleh kak tee email gambar kucing ye..
    ni email saya nadira_samad@yahoo.com

    BalasPadam
  14. Ni no fon saya kak 0195668863

    BalasPadam
  15. Ni no fon saya kak 0195668863

    BalasPadam
  16. semua kucing dalam gambar ada lagi tak..

    BalasPadam
  17. Xdeke kucing dlm harga rm100 sekor..

    BalasPadam
  18. Saya ade kucing semi flat persian mcm si lincah tu. Boleh contact 0122609147. Whatsapp pun boleh.

    BalasPadam
  19. Saya berminat untuk membeli sila email harga dan gambar di gmail add : zsuresources@gmail.com

    Terima kasih.

    BalasPadam
  20. please PM me new / available cats u have
    @t amirtmn@yahoo.com

    BalasPadam
  21. Cal no ni tk dptpun.btl ke no u bg tu.sy bermnt 3 ekor.warna putih grey.cal me ASAP klu ada lg.017-3636232

    BalasPadam
  22. Comel lak si kelabu ni..mata seksi..ada lg x?

    BalasPadam
  23. Aku rasa empunya blog Mohd Ruslee ni adalah yang jenis kurang bahasa. Baca saja komen-komen yang di beri di atas dan kamu semua nilai le sendiri

    BalasPadam
  24. Aku rasa empunya blog Mohd Ruslee ni adalah yang jenis kurang bahasa. Baca saja komen-komen yang di beri di atas dan kamu semua nilai le sendiri

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul, bodo ttahap gaban menyusah kn org je to

      Padam
  25. Saya nak cari kucing macam si kelabu la. Siapa ade. Help2

    BalasPadam
  26. Ini email saya Eddyrauf1990@gmail.com

    BalasPadam
  27. xteguk tarikh die post ke...dr 2011 lg...skrg dah 2013...mesti dh xde dah semua kucing2 tu.

    BalasPadam
  28. Knpe cl no di ats tk dpt hubungi

    BalasPadam
  29. Mak Teh
    Harga : RM450.00 seekor..masi da ke ni?kedai area mn ye?
    bolh tolg email kat renstefine7784@gmail.com

    BalasPadam
  30. hai,
    saya ada seekor kucing betina. campuran parsi,tompok hitam putih.bulu panjang.around 5-6 month.kalau berminat email kat domohere@ymail.com

    BalasPadam
  31. as salam ... saya nak tanya klau saya nak pergi ambil kucing tu sendiri boleh x?? kat area mana ea?

    BalasPadam